Followers

Wednesday, April 24, 2013


dlm kdg2 aku gembira..kdg2 terselit seribu satu luka.. entah la..
aq bahagia tgk die dh bleh tersenyum dan ktawe cm biase..
tpi,disebalik snyum ada kpahitan yg x de spe pon tahu..
walaupon kbahagiaan tu bkn nn aq..tpi ade org yg mmpu wt die ktawe..
tanpa aku disisi die..btol kan ape yg aku prnh kate dlu..
yg satu hari die x perlukan aq lg.. x kan pkirkan aq lgi..
dan ni la harinya..mmpu gurau nn adik angkat die..
aq bahagia tgk die bahagia..walaupon hakikatnye aku sakit..
x pe.. asl kan..hayat aku leh tgk die bahagia..senyum..ktawe dh ckup..
aku trime sume ni nn hati yg terbuka..
aku x nak bukak kes ni dpn die..
sbb..aku x nk die sdih pkir aku nn die..
biar la aku sorang sedih.. jgn die.. biar aku sorang yg pkir..
sakit..sedih nn sume ni...
sbb aku kan..biar aku tanggung sndiri.. 

sudah baca , sila like or kumen

0 pencinta blog fiqa:

Post a Comment