Followers

Wednesday, April 17, 2013

first thing is.. aku rindu die..
kisah cinta kami..
walaupon x pnjang.. tpi pnoh makne,,
die seorg lelaki yg baik,,setia,jujur,ikhlas,penyayang,
bertanggungjawab,and the most important is..
he is willing to do anything for me.
and now.. it's my turn..
aku snggup buat ape aje untk tgk die bahagia..
even kbhagiaan tu bkn nn aku..
sakit..perit..jeles sume tu tolak tepi..
first thing is.. tgk die bahagia..
smpai aku snggup nk crikn die tmn pengganti..
ble die ade someone tu.. leh la tgk-2 kan die..
kwn nn kapel ni lain..klau die bahagia..
aku pon tumpang bahagia...
aku syg die,.sbb tu aku buat semua ni,,
at less,ble aku x de nnti.. die x de la rse kehilangan kan...
aku nk,die sntiasa tersenyum..even aku x de nn die nnti..
janji aku..yg ..satu hri nnti..aku akn dtg dan get back balik nn die..
untk mse skunk,biarlah aku nn die tros mcm ni je dlu..
perasaan aku..biarlah rahsia..
mungkin btol kata abg..' allah pisahkan kami skunk..
sbb,allah nak satukan kami pada mse yg lbih lme lgi'
kte sbgai hamba allah..hanya mmpu berdoa dan merancang..
allah maha mengetahui sgala yg berlaku ..
die tahu..ape yg terbaik untk hambanya..
semua ni sbb..
AKU SAYANG DIE...

sudah baca , sila like or kumen

0 pencinta blog fiqa:

Post a Comment