Followers

Friday, May 17, 2013


happy to share.. happy to hear..
but now.. die dh brubah..
brubah ape ?? brubh dri segi prangai ...
die yg dlu.. caring,loving,baik,prihatin,pndai memujuk,
penyabar.. aku sng die yg mcm tu..
tpi die yg skunk.. dh ilang sume tu.. die skunk ni...
ego tinggi,sukar dpahami,sukar untk aku phm..
aku x perlukan prubahan die tu..
aku just nak die yg dlu..
tpi..die x phm..sedih taw...
cinta buat manusia mnderita..
aku sakit sbb cinta.
maybe btol ape kata abg..
yang dlu,aku dh lukekan hti die..
now.. it's my turn to feel it.
aku harus trime nn hti yg terbuke..
satu je aku nk pesan.. 
#syg lah org yg hri ini msih mnyayangi kita...
jgn smpai org tu dh pergi,bru kita nak mnyesal..
# jgn pernah sia-2 kan mereke..mereke adalah yg terbaik antara yg terbaik...

sudah baca , sila like or kumen

0 pencinta blog fiqa:

Post a Comment