Followers

Friday, July 22, 2011

Our First Date....



hye.hye..hye..haha..
korunk nak tau...pada 21/7..aku dh ada date..
haha..actually aku nan family gi bercuti kat gambang..pahang..
then..bf aku ajk jmpe..x tau la..nak kate date..hmm..
bkn aku nan die je..ade kwn die sowang nan adik aku..haha
date apebendenye klau cm tu.haha...
tpi kan..segan siot....lwk pon ade..masing2 malu tpi mahu..
haha..leh kire kot bpe patah perktaan je ckp..
pastu senyum..ktawe...lwk je..
die ok la..aku x de mslh nan die...slame 8 bulan kapel..
bru first time jmpe..mmg ah cm tu kan..haha
die pon x de mslh..ok je time aku...
mne tau hbungan kiteorg leh kkl smpai ke jinjang pelamin..
haha..insya-allah....
soo..korunk..doa2 kan la yew....
hehe...bye2....=)

sudah baca , sila like or kumen

0 pencinta blog fiqa:

Post a Comment